0315 - 325 523
  • Vestigingen
    • Vestiging Terborg

      Ettensestraat 19
      7061 AA Terborg

      +31(0)315 325523
    • Vestiging Elst

      Nieuwe Aamsestraat 42A
      6662 NJ Elst

      +31(0)481 225009
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Altijd gemonteerd afgeleverd*
  • Garantie tot 5 jaar
  • Grote voorraad
  • Trustpilot
logo
  • Over THO
    • Team
    • Vestigingen
    • Preventie
    • Hergebruik
    • Recycling
  • Opkoop
  • Contact
0
Winkelmand
0
Winkelmand
  • U heeft nog geen artikelen in uw winkelmand.

Account
0
Offerte
0
Offerte
  • U heeft nog geen artikelen op uw offerte.

  • Bureaus
    • Zit sta bureaus
    • Rechte bureaus
    • Hoekbureaus
    • Directiebureaus
    • Bureaubladen
    • Bureauonderstellen
    • Complete werkplekken
    • Toebehoren
  • Tafels
    • Vergadertafels
    • Zit sta vergadertafels
    • Kantinetafels
    • Statafels - Bartafels
    • Klaptafels
    • Bijzettafels
    • Tafelbladen
    • Tafelonderstellen
  • Zitmeubels
    • Bureaustoelen
    • Zit- stahulpen
    • Vergaderstoelen
    • Kantinestoelen
    • Werkstoelen
    • Barkrukken
    • Banken
    • Fauteuils
    • Toebehoren
    • Poefs
  • Kasten
    • Archiefkasten
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladekasten
    • Ladeblokken
    • Vitrinekasten
    • Lockers - garderobekasten
    • Kluizen en brandwerende kasten
    • Schoonmaakkasten
    • Toebehoren
  • Akoestiek
    • Bureau opzetwanden
    • Akoestische scheidingswanden
    • Akoestische wanddecoratie
    • Akoestische plafonddecoratie
    • Plantenbakken
    • Belcellen
    • Akoestisch overig
    • Niet akoestische scheidingswanden
    • Scheidingswand onderdelen
  • Magazijninrichting
    • Legbordstellingen
    • Grootvakstellingen
    • Palletstellingen
    • Draagarmstellingen
    • Werkbanken
    • Intern transport
    • Magazijnkasten
    • Magazijnbakken
    • Transportkratten
    • Gereedschap opslagsystemen
  • Overig
    • Kantooraccessoires
    • BHV
    • Presentatiemiddelen
    • Receptiebalies
    • Verlichting
    • Buitenmeubelen
    • Schoolmeubelen
    • Horeca
    • Woonmeubelen
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Upcycle
  • Ruimtes
    • Vergaderruimte
    • Werkplek
    • Ontvangst
Home > FAQ
Algemeen

Inrichtingsadvies bij op locatie

THO adviseert je graag, in de showrooms en/of bij jou op locatie.

De vakkundig opgeleide THO verkoopadviseurs hebben ruime ervaring met betrekking tot inrichtingsvraagstukken en geven je graag advies. Dit kan bij jou op locatie of in een van de THO showrooms.

Of het nu gaat om een enkele werkplek of om een complete kantoor/magazijnvernieuwing; de THO adviseurs denken graag met je mee. Aangezien de mogelijkheden enorm zijn, raden we je zeker aan gebruik te maken van deze gratis service.

Wens je een inrichting waarbij het uitgangspunt de esthetiek is? Die bij jouw corporate identity moet passen? Of wens je een inrichting die in eerste plaats interessant is voor de portemonnee? Een combinatie van deze punten? Onze verkoopadviseurs zijn van alle markten thuis.

Onze verkoopadviseurs zijn op de hoogte van alle arborichtlijnen en weten alles van ergonomische oplossingen. Jaarlijks proberen de verkoopadviseurs diverse beurzen te bezoeken, worden diverse workshops en cursussen gevolgd, zodat de kennis altijd up-to-date is. THO is nog steeds een merk onafhankelijke kantoor- en magazijninrichter, niet gebonden aan vaste leveranciers. Met dit in het achterhoofd en de enorme voorraad, kunnen wij je ongetwijfeld een passende oplossing bieden.

Tip: Indien je een van onze showrooms bezoekt, is het raadzaam een plattegrond/tekening van de in te richten ruimte(s) mee te nemen.

Weetje: Ook voor persoonsgebonden, ergonomisch advies bij aanschaf van nieuwe en gebruikte bureaustoelen ben je bij ons aan het juiste adres.

 

Inruil en/of opkoop

Inruil

Bij aankoop van een nieuwe of zo goed als nieuwe inrichting bestaat er vaak de mogelijkheid tot het inruilen van de huidige inrichting. Afhankelijk van de staat, leeftijd en type materiaal levert de in te ruilen inrichting je wellicht ook nog wat op!

Opkoop

Al ruim 30 jaar is THO gespecialiseerd in het opkopen van partijen kantoormeubilair. Enkele items zijn voor THO meestal niet interessant, maar wanneer je een complete inrichting (20 tot 5000 werkplekken) wilt laten opkopen, heeft THO vaak interesse.

Vervangingen, verhuizingen, inkrimpingen, opheffingen, opruimingen en faillissementen; vaak blijft er meubilair achter. THO neemt dit graag van je over. Naast de reële vergoedingen voor jouw inrichting staat THO goed bekend om haar nette en zorgvuldige manier van werken.

Kantoor- en/of bedrijfspanden worden snel en op een correcte, professionele manier ontdaan van de inrichting. Wil je meer informatie over de opkoop van jouw inventaris? Kijk op de speciale opkooppagina of neem dan contact op met de afdeling opkoop via +31(0)315 325523 of mail naar inkoop@tho.nl.

logo

Makkelijk en veilig betalen

Follow us

logo PSO

Vestiging Terborg

Ettensestraat 19
7061 AA Terborg

+31(0)315 325523
info@tho.nl


Openingstijden

Ma t/m vrij: 08.00 - 17.00 uur
* Zie Google voor feestdagen

Vestiging Elst

Nieuwe Aamsestraat 42A
6662 NJ Elst

+31(0)481 225009
info@tho.nl


Openingstijden

Maandag: 13:00 - 17:00 uur
Di t/m vrij: 10.00 - 17.00 uur
* Zie Google voor feestdagen

Klantenservice

  • FAQ
  • Sleutels (bij)bestellen
  • Bureaustoel instellen
  • Arbo- NEN en NPR normeringen
  • Werken bij THO
  • Herken jouw bladdecor
  • Stofsoorten - dessins

Zakelijk

  • Lease
  • Opkoper kantoormeubilair
  • Projecten - referenties
  • Circulair inrichten
  • Refurbished Kantoormeubilair
  • Nieuws
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
logo JRNY