0315 - 325 523
  • Vestigingen
    • Vestiging Terborg

      Ettensestraat 19
      7061 AA Terborg

      +31(0)315 325523
    • Vestiging Elst

      Nieuwe Aamsestraat 42A
      6662 NJ Elst

      +31(0)481 225009
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Altijd gemonteerd afgeleverd*
  • Garantie tot 5 jaar
  • Grote voorraad
  • Trustpilot
logo
  • Over THO
    • Team
    • Vestigingen
    • Preventie
    • Hergebruik
    • Recycling
  • Opkoop
  • Contact
0
Winkelmand
0
Winkelmand
  • U heeft nog geen artikelen in uw winkelmand.

Account
0
Offerte
0
Offerte
  • U heeft nog geen artikelen op uw offerte.

  • Bureaus
    • Zit sta bureaus
    • Rechte bureaus
    • Hoekbureaus
    • Directiebureaus
    • Bureaubladen
    • Bureauonderstellen
    • Complete werkplekken
    • Toebehoren
  • Tafels
    • Vergadertafels
    • Zit sta vergadertafels
    • Kantinetafels
    • Statafels - Bartafels
    • Klaptafels
    • Bijzettafels
    • Tafelbladen
    • Tafelonderstellen
  • Zitmeubels
    • Bureaustoelen
    • Zit- stahulpen
    • Vergaderstoelen
    • Kantinestoelen
    • Werkstoelen
    • Barkrukken
    • Banken
    • Fauteuils
    • Toebehoren
    • Poefs
  • Kasten
    • Archiefkasten
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladekasten
    • Ladeblokken
    • Vitrinekasten
    • Lockers - garderobekasten
    • Kluizen en brandwerende kasten
    • Schoonmaakkasten
    • Toebehoren
  • Akoestiek
    • Bureau opzetwanden
    • Akoestische scheidingswanden
    • Akoestische wanddecoratie
    • Akoestische plafonddecoratie
    • Akoestisch overig
    • Niet akoestische scheidingswanden
    • Scheidingswand onderdelen
    • Plantenbakken
    • Belcellen
  • Magazijninrichting
    • Legbordstellingen
    • Grootvakstellingen
    • Palletstellingen
    • Draagarmstellingen
    • Werkbanken
    • Intern transport
    • Magazijnkasten
    • Magazijnbakken
    • Transportkratten
    • Gereedschap opslagsystemen
  • Overig
    • Kantooraccessoires
    • BHV
    • Presentatiemiddelen
    • Receptiebalies
    • Verlichting
    • Buitenmeubelen
    • Schoolmeubelen
    • Horeca
    • Woonmeubelen
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Actie
  • Upcycle
  • Ruimtes
    • Vergaderruimte
    • Werkplek
    • Ontvangst
Home > Ruimtes > Vergaderruimte > Vergader- kantinetafel - Ø129cm - wit - kegel onderstel wit - set van 5 stoelen
Tweedehands
Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen

Vergader- kantinetafel - Ø129cm - wit - kegel onderstel wit - set van 5 stoelen

Staat
Tweedehands
Conditie
Voorraad
1 stuk(s)
Levertijd
5 werkdag(en)
995,00
excl. btw
1.203,95
incl. btw
Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen
Toegevoegd aan winkelmand.
€ 995,00
excl. btw
€ 1.203,95
incl. btw

Omschrijving

Vergader- kantinetafel - Ø129cm - wit - kegel onderstel wit - set van 5 stoelen

De THO Ikon is een veelzijdige vergader- én kantinetafel die moeiteloos elk teammoment ondersteunt. Met zijn ronde blad van Ø129 cm in helder wit creëert hij direct een open, gelijkwaardige setting: iedereen aan tafel, iedereen in gesprek. Het kegelvormige onderstel zorgt voor maximale beenvrijheid en een strakke, tijdloze look die past in moderne kantoren, projectruimtes en horeca-omgevingen.

Het melamine werkblad is robuust, krasvast en onderhoudsarm – ideaal voor intensief dagelijks gebruik. Dankzij de 30 mm blad­dikte voelt de tafel solide en stabiel, terwijl de witte afwerking licht en ruimtelijk oogt. Compleet geleverd met een set van 5 verschillende witte stoelen, zodat je in één keer klaar bent om te overleggen, lunchen of brainstormen. Praktisch, stijlvol en direct inzetbaar.

Bij THO geloven we in circulair kantoormeubilair. Daarom selecteren we kwalitatieve, tijdloze items die lang meegaan, die je kunt onderhouden en waar nodig kunt opfrissen of herstellen. Zo vermijd je wegwerp en kies je voor waarde – voor je team én voor de planeet.


Specificaties
Merk: THO
Model: Ikon
Type: Vergader-/kantinetafel, rond
Afmetingen blad: Ø129 cm
Hoogte: 74 cm
Werkblad: Melamine, onderhoudsvriendelijk
Decor/kleur blad: Wit
Bladdikte: 30 mm
Onderstel: Kegel (conisch)
Kleur onderstel: Wit
Materiaal onderstel: Kunststof
Set stoelen: Inclusief 5 verschillende witte stoelen
Zitplaatsen: 4–5 personen (comfortabel)
Gebruik: Vergaderruimte, kantine, projectruimte, hospitality


Waarom kiezen voor de THO Ikon set?
– Complete set: tafel + 5 witte stoelen, direct gebruiksklaar
– Ronde vorm: stimuleert overleg, teamgevoel en gelijkwaardige interactie
– Ruimte-efficiënt: Ø129 cm biedt comfortabel plaats aan 4–5 personen
– Onderhoudsarm: melamine blad is krasvast en eenvoudig schoon te maken
– Tijdloos design: wit blad met wit kegelonderstel past in elk interieur
– Solide en stabiel: 30 mm blad­dikte en centrale drager met veel beenvrijheid
– Circulair gedacht: kwaliteit die lang meegaat en eenvoudig te onderhouden is


Extra tip van THO
Plaats viltglijders onder de stoelen en kies voor een transparante tafelbeschermer of onderzetters. Zo blijft het melamine blad langer als nieuw en bescherm je je vloer tegen krassen.


Rond, wit en klaar voor elk overleg — de THO Ikon set voor direct teamcomfort.

Specificaties

Merk THO
Artikelnummer 172749
Tweedehands Vergaderruimte

Bezorginformatie

De bezorging is gratis. Dit product komt boven het franco bedrag uit.

  • Meerdere artikelen in een order? In dit geval wordt 1x verzend- transportkosten geteld, te weten het grootste artikel. Bij online bestellingen rekent de webshop dit automatisch voor je uit.
  • Orders vanaf € 350,- exclusief 21% btw worden gratis geleverd achter de eerste drempel, begane grond.*
  • * = Garantie: op nieuwe artikelen geven we twee jaar garantie, op refurbished en tweedehands artikelen geven we 5 jaar garantie, met uitzondering van slijtage door gebruik.
  • * = Er zijn helaas enkele producten (bijv. stellingmateriaal en kluizen) welke niet franco (ook niet bij een orderwaarde vanaf € 350,- exclusief 21% btw) door THO geleverd kunnen worden. Ook bestaan er enkele afleverlocaties waar THO niet franco kan leveren, hier vallen onder andere de Waddeneilanden onder. Zie voor een uitgebreide beschrijving van de uitzonderingen: verzend- en transportkosten.
  • Goederen worden bij voorkeur door eigen THO bezorgdienst geleverd volgens het (route)schema, in goed overleg.
  • Kostenbewust kopen? Haal de bestelling zonder meerprijs af in één van de vestigingen (Terborg of Elst).
  • Kijk voor een volledig overzicht op: verzend- en transportkosten.
  • Bekijk onze nieuwe preventiedienst voor de behandeling van zitmeubilair met Reinasan.

De voordelen van THO

  • Gratis montage *
  • Gratis verzending vanaf € 350,- excl. btw *
  • tot 5 jaar garantie, wel zo prettig! *

Te bezichtigen in:

  • Terborg (op aanvraag)
  • Elst

Adviesgesprek?

Direct meer informatie over een complete (circulaire) inrichting? Maak een afspraak met een van onze adviseurs: 

Ruud Kettering

Verkoopleider

  • +31(0)315 760208
  • ruud.kettering@tho.nl
  • 10.000 producten op voorraad
  • Eenvoudig en snel bestellen
  • Garantie; 5 jaar op tweedehands producten*
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Afhalen in Terborg of Elst
  • Eigen bezorg- en montage dienst

Informatieaanvraag






* Verplichte velden

logo

Makkelijk en veilig betalen

Follow us

logo PSO

Contact

Vestiging Terborg
Ettensestraat 19
7061 AA Terborg
+31(0)315 325523

Vestiging Elst
Nieuwe Aamsestraat 42A
6662 NJ Elst
+31(0)481 225009

Klantenservice

  • FAQ
  • Herken uw bladdecor
  • Herken uw palletstelling
  • Standaard bladvormen
  • Stofferen - herstofferen
  • Stofsoorten - dessins
  • Sleutels (bij)bestellen
  • Bureaustoel instellen
  • Arbo- NEN en NPR normeringen
  • Akoestiek op de werkplek
  • Werken bij THO

Direct naar

  • Bureaus
  • Tafels
  • Zitmeubels
  • Kasten
  • Akoestiek
  • Magazijninrichting
  • Overig
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Actie
  • Upcycle
  • Ruimtes

Zakelijk

  • Lease
  • Opkoper kantoormeubilair
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
  • Projecten - referenties
  • Circulair inrichten
  • Refurbished Kantoormeubilair
  • Nieuws

Assortiment

  • Meubelen voor de thuiswerkplek
  • Ergonomisch kantoormeubilair
  • Tweedehands kantoormeubelen
  • Ahrend kantoormeubelen
  • Kantoormeubelen in de buurt
  • Kantoorstoelen
  • Tweedehands archiefkasten
  • Tweedehands bureaustoelen
  • Tweedehands kantinestoelen
  • Tweedehands bureaus
  • Reinasan
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
logo JRNY