0315 - 325 523
  • Vestigingen
    • Vestiging Terborg

      Ettensestraat 19
      7061 AA Terborg

      +31(0)315 325523
    • Vestiging Elst

      Nieuwe Aamsestraat 42A
      6662 NJ Elst

      +31(0)481 225009
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Altijd gemonteerd afgeleverd*
  • Garantie tot 5 jaar
  • Grote voorraad
  • Trustpilot
logo
  • Over THO
    • Team
    • Vestigingen
    • Preventie
    • Hergebruik
    • Recycling
  • Opkoop
  • Contact
0
Winkelmand
0
Winkelmand
  • U heeft nog geen artikelen in uw winkelmand.

Account
0
Offerte
0
Offerte
  • U heeft nog geen artikelen op uw offerte.

  • Bureaus
    • Zit sta bureaus
    • Rechte bureaus
    • Hoekbureaus
    • Directiebureaus
    • Bureaubladen
    • Bureauonderstellen
    • Complete werkplekken
    • Toebehoren
  • Tafels
    • Vergadertafels
    • Zit sta vergadertafels
    • Kantinetafels
    • Statafels - Bartafels
    • Klaptafels
    • Bijzettafels
    • Tafelbladen
    • Tafelonderstellen
  • Zitmeubels
    • Bureaustoelen
    • Zit- stahulpen
    • Vergaderstoelen
    • Kantinestoelen
    • Werkstoelen
    • Barkrukken
    • Banken
    • Fauteuils
    • Toebehoren
    • Poefs
  • Kasten
    • Archiefkasten
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladekasten
    • Ladeblokken
    • Vitrinekasten
    • Lockers - garderobekasten
    • Kluizen en brandwerende kasten
    • Schoonmaakkasten
    • Toebehoren
  • Akoestiek
    • Bureau opzetwanden
    • Akoestische scheidingswanden
    • Akoestische wanddecoratie
    • Akoestische plafonddecoratie
    • Plantenbakken
    • Belcellen
    • Akoestisch overig
    • Niet akoestische scheidingswanden
    • Scheidingswand onderdelen
  • Magazijninrichting
    • Legbordstellingen
    • Grootvakstellingen
    • Palletstellingen
    • Draagarmstellingen
    • Werkbanken
    • Intern transport
    • Magazijnkasten
    • Magazijnbakken
    • Transportkratten
    • Gereedschap opslagsystemen
  • Overig
    • Kantooraccessoires
    • BHV
    • Presentatiemiddelen
    • Receptiebalies
    • Verlichting
    • Buitenmeubelen
    • Schoolmeubelen
    • Horeca
    • Woonmeubelen
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Upcycle
  • Ruimtes
    • Vergaderruimte
    • Werkplek
    • Ontvangst
Home > Ruimtes > Vergaderruimte > Vergaderset voor 6 personen; Nowystyl stoelen met vergadertafel blad logan eiken
Tweedehands
Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen

Vergaderset voor 6 personen; Nowystyl stoelen met vergadertafel blad logan eiken

Staat
Tweedehands
Conditie
Voorraad
5 set(s)
Levertijd
5 werkdag(en)
1.060,00
excl. btw
1.282,60
incl. btw
Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen
Toegevoegd aan winkelmand.
€ 1.060,00
excl. btw
€ 1.282,60
incl. btw

Omschrijving

Vergaderset voor 6 personen; Nowystyl stoelen met vergadertafel blad logan eiken

 

Tafel + Nowy Styl Xilium Conference stoelen – een duurzame, professionele set voor elke vergader- en teamworkruimte

Deze complete set – bestaande uit een ruime tafel en comfortabele Nowy Styl Xilium Conference stoelen – biedt alles wat je nodig hebt voor efficiënt overleg, vergaderingen of projectmatig samenwerken. De combinatie van stevige materialen, tijdloos design en de circulaire aanpak van THO maakt dit een hoogwaardige én verantwoorde keuze voor elke werkomgeving.

De tafel is uitgevoerd met een 25 mm melamine werkblad in het warme decor Logan Eiken. Dit zorgt voor een natuurlijke uitstraling die past in zowel moderne als klassieke interieurs. Dankzij de RVS kolompoot staat de tafel uiterst stabiel en krijgt het geheel een strakke, professionele look. Met een afmeting van 180 × 90 cm biedt de tafel royaal plaats voor overleg, werkoverleggen of brainstormsessies.

De Nowy Styl Xilium Conference stoelen staan bekend om hun doordachte ergonomie en hoogwaardige afwerking. De sledeframe-constructie zorgt voor een licht verende zit, terwijl de comfortabele antraciet/zwart gestoffeerde zitting en rug ondersteuning bieden tijdens langere meetings. Dankzij het kunststof frame en het stapelbare ontwerp zijn de stoelen zowel praktisch als duurzaam in gebruik.

Bij THO geloven we in circulariteit. Daarom bieden we kwalitatief kantoormeubilair een tweede leven. Deze set is door onze specialisten gecontroleerd, gereinigd en technisch volledig in orde. Klaar om opnieuw jarenlang dienst te doen.

Functioneel. Circulair. En direct inzetbaar in elke professionele ruimte.


Specificaties – Tafel

  • Afmetingen: 180 × 90 cm (b × d)

  • Hoogteverstelling: Vaste hoogte

  • Hoogte: 73 cm

  • Werkblad: Melamine

  • Decor/kleur: Logan eiken

  • Bladdikte: 25 mm

  • Onderstel: Kolompoot

  • Kleur onderstel: RVS

  • Materiaal: Metaal

Specificaties – Nowy Styl Xilium Conference Stoel

  • Merk & model: Nowy Styl Xilium Conference

  • Bekleding: Stof

  • Dessin/kleur: Antraciet / zwart

  • Zithoogte: 45 cm

  • Zitdiepte: 48 cm

  • Zitbreedte: 47,5 cm

  • Onderstel: Sledeframe

  • Kleur onderstel: Zwart

  • Materiaal kuip/onderdelen: Kunststof

  • Stapelbaar: Ja


Waarom kiezen voor deze set van THO?

  • Circulaire keuze – kwalitatief meubilair met een tweede leven

  • Comfortabel vergaderen – ergonomische Xilium Conference stoelen met licht verende slede

  • Ruime werk- en overlegtafel – 180 × 90 cm, ideaal voor meerdere gebruikers

  • Tijdloze uitstraling – Logan Eiken blad gecombineerd met RVS en zwart staal

  • Geschikt voor intensief dagelijks gebruik – sterke materialen, professionele afwerking

  • Technisch gecontroleerd door THO – direct klaar voor gebruik


Sterk, stijlvol en circulair.

Deze set brengt comfort, functionaliteit en duurzaamheid perfect samen. Ideaal voor elke moderne, toekomstgerichte werkplek.

Specificaties

Merk THO
Artikelnummer 173950
Tweedehands Vergaderruimte

Bezorginformatie

De bezorging is gratis. Dit product komt boven het franco bedrag uit.

  • Meerdere artikelen in een order? In dit geval wordt 1x verzend- transportkosten geteld, te weten het grootste artikel. Bij online bestellingen rekent de webshop dit automatisch voor je uit.
  • Orders vanaf € 350,- exclusief 21% btw worden gratis geleverd achter de eerste drempel, begane grond.*
  • * = Garantie: op nieuwe artikelen geven we twee jaar garantie, op refurbished en tweedehands artikelen geven we 5 jaar garantie, met uitzondering van slijtage door gebruik.
  • * = Er zijn helaas enkele producten (bijv. stellingmateriaal en kluizen) welke niet franco (ook niet bij een orderwaarde vanaf € 350,- exclusief 21% btw) door THO geleverd kunnen worden. Ook bestaan er enkele afleverlocaties waar THO niet franco kan leveren, hier vallen onder andere de Waddeneilanden onder. Zie voor een uitgebreide beschrijving van de uitzonderingen: verzend- en transportkosten.
  • Goederen worden bij voorkeur door eigen THO bezorgdienst geleverd volgens het (route)schema, in goed overleg.
  • Kostenbewust kopen? Haal de bestelling zonder meerprijs af in één van de vestigingen (Terborg of Elst).
  • Kijk voor een volledig overzicht op: verzend- en transportkosten.
  • Bekijk onze nieuwe preventiedienst voor de behandeling van zitmeubilair met Reinasan.

De voordelen van THO

  • Gratis montage *
  • Gratis verzending vanaf € 350,- excl. btw *
  • tot 5 jaar garantie, wel zo prettig! *

Te bezichtigen in:

  • Terborg
  • Elst (op aanvraag)

Adviesgesprek?

Direct meer informatie over een complete (circulaire) inrichting? Maak een afspraak met een van onze adviseurs: 

Arno Lammers

Verkoopadviseur

  • +31(0)315 215055
  • arno.lammers@tho.nl
  • 10.000 producten op voorraad
  • Eenvoudig en snel bestellen
  • Garantie; 5 jaar op tweedehands producten*
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Afhalen in Terborg of Elst
  • Eigen bezorg- en montage dienst

Informatieaanvraag






* Verplichte velden

logo

Makkelijk en veilig betalen

Follow us

logo PSO

Vestiging Terborg

Ettensestraat 19
7061 AA Terborg

+31(0)315 325523
info@tho.nl


Openingstijden

Ma t/m vrij: 08.00 - 17.00 uur
* Zie Google voor feestdagen

Vestiging Elst

Nieuwe Aamsestraat 42A
6662 NJ Elst

+31(0)481 225009
info@tho.nl


Openingstijden

Maandag: 13:00 - 17:00 uur
Di t/m vrij: 10.00 - 17.00 uur

Donderdag 11 december 10:00 - 14:00 uur
* Zie Google voor feestdagen

Klantenservice

  • FAQ
  • Sleutels (bij)bestellen
  • Bureaustoel instellen
  • Arbo- NEN en NPR normeringen
  • Werken bij THO
  • Herken jouw bladdecor
  • Stofsoorten - dessins

Zakelijk

  • Lease
  • Opkoper kantoormeubilair
  • Projecten - referenties
  • Circulair inrichten
  • Refurbished Kantoormeubilair
  • Nieuws
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
logo JRNY