0315 - 325 523
  • Vestigingen
    • Vestiging Terborg

      Ettensestraat 19
      7061 AA Terborg

      +31(0)315 325523
    • Vestiging Elst

      Nieuwe Aamsestraat 42A
      6662 NJ Elst

      +31(0)481 225009
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Altijd gemonteerd afgeleverd*
  • Garantie tot 5 jaar
  • Grote voorraad
  • Trustpilot
logo
  • Over THO
    • Team
    • Vestigingen
    • Preventie
    • Hergebruik
    • Recycling
  • Opkoop
  • Contact
0
Winkelmand
0
Winkelmand
  • U heeft nog geen artikelen in uw winkelmand.

Account
0
Offerte
0
Offerte
  • U heeft nog geen artikelen op uw offerte.

  • Bureaus
    • Zit sta bureaus
    • Rechte bureaus
    • Hoekbureaus
    • Directiebureaus
    • Bureaubladen
    • Bureauonderstellen
    • Complete werkplekken
    • Toebehoren
  • Tafels
    • Vergadertafels
    • Zit sta vergadertafels
    • Kantinetafels
    • Statafels - Bartafels
    • Klaptafels
    • Bijzettafels
    • Tafelbladen
    • Tafelonderstellen
  • Zitmeubels
    • Bureaustoelen
    • Zit- stahulpen
    • Vergaderstoelen
    • Kantinestoelen
    • Werkstoelen
    • Barkrukken
    • Banken
    • Fauteuils
    • Toebehoren
    • Poefs
  • Kasten
    • Archiefkasten
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladekasten
    • Ladeblokken
    • Vitrinekasten
    • Lockers - garderobekasten
    • Kluizen en brandwerende kasten
    • Schoonmaakkasten
    • Toebehoren
  • Akoestiek
    • Bureau opzetwanden
    • Akoestische scheidingswanden
    • Akoestische wanddecoratie
    • Akoestische plafonddecoratie
    • Plantenbakken
    • Belcellen
    • Akoestisch overig
    • Niet akoestische scheidingswanden
    • Scheidingswand onderdelen
  • Magazijninrichting
    • Legbordstellingen
    • Grootvakstellingen
    • Palletstellingen
    • Draagarmstellingen
    • Werkbanken
    • Intern transport
    • Magazijnkasten
    • Magazijnbakken
    • Transportkratten
    • Gereedschap opslagsystemen
  • Overig
    • Kantooraccessoires
    • BHV
    • Presentatiemiddelen
    • Receptiebalies
    • Verlichting
    • Buitenmeubelen
    • Schoolmeubelen
    • Horeca
    • Woonmeubelen
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Upcycle
  • Ruimtes
    • Vergaderruimte
    • Werkplek
    • Ontvangst
Home > Ruimtes > Vergaderset voor 8 personen - blad Halifax eiken
Tweedehands
Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen

Vergaderset voor 8 personen - blad Halifax eiken

Staat
Tweedehands
Conditie
Voorraad
1 stuk(s)
Levertijd
5 werkdag(en)
2.226,00
1.995,00
excl. btw
2.693,46
2.413,95
incl. btw
Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen
Toegevoegd aan winkelmand.
€ 2.226,00
€ 1.995,00
excl. btw
€ 2.693,46
€ 2.413,95
incl. btw

Omschrijving

Vergaderset voor 8 personen - blad Halifax eiken

Deze vergaderset combineert Zwitserse klasse met eigentijds design. Deze set bestaat uit een royale vergadertafel van 360x120 cm in warm Halifax eiken decor en een serie Vitra Visasoft vergaderstoelen in zwart leder. Samen vormen ze de perfecte balans tussen representativiteit, comfort en duurzaamheid – precies wat een moderne vergaderruimte nodig heeft.

De tafel is voorzien van een stevig T-poot onderstel in aluminiumgrijs metaal, dat niet alleen stabiliteit garandeert, maar ook een luchtige, professionele uitstraling heeft. Het 25 mm dikke melamine blad, uitgevoerd in Halifax eiken, geeft de tafel een natuurlijke, warme uitstraling zonder in te leveren op onderhoudsgemak.

De Vitra Visasoft stoelen zijn echte designklassiekers van Vitra – ontworpen met oog voor detail, ergonomie en esthetiek. De zwarte leren bekleding, het verchroomde sledeframe en de elegante armleggers zorgen voor een tijdloze, luxe uitstraling. Dankzij de comfortabele zithoogte en het ergonomische ontwerp kun je urenlang prettig vergaderen.

Bij THO geloven we in circulariteit. Daarom is deze vergaderset refurbished door onze eigen vakmensen. De metalen onderdelen zijn opnieuw gecoat, het leder zorgvuldig gecontroleerd en het onderstel volledig nagezien. Zo krijgt hoogwaardig kantoormeubilair een tweede leven – technisch perfect, esthetisch als nieuw.

Duurzaam. Functioneel. En representatief – precies zoals een vergaderruimte hoort te zijn.


Specificaties tafel

  • Afmetingen: 360x120 cm (bxd)
  • Werkblad: Melamine
  • Decor/kleur: Halifax eiken
  • Dikte: 25 mm
  • Aantal bladen: 2x
  • Onderstel: T-poot
  • Kleur onderstel: Aluminium grijs
  • Materiaal: Metaal

Specificaties stoel

  • Merk: Vitra
  • Model: Visasoft
  • Bekleding: Leder
  • Kleur: Zwart
  • Zithoogte: 46 cm
  • Zitdiepte: 46 cm
  • Zitbreedte: 48 cm
  • Rughoogte: 41 cm
  • Rugbreedte: 44 cm
  • Armleggers: Zwart
  • Hoogte armleggers: 20 cm
  • Onderstel: Sledeframe
  • Kleur onderstel: Chroom
  • Materiaal: Metaal
  • Conditie: Tweedehands, met lichte gebruikssporen

Waarom kiezen voor de Vitra Visasoft vergaderset van THO?

  • Circulair & duurzaam – refurbished door vakmensen, technisch volledig nagezien
  • Design van topklasse – Zwitsers Vitra-design met hoogwaardige afwerking
  • Comfortabel vergaderen – ergonomisch gevormde stoelen met leren bekleding
  • Representatieve uitstraling – warm houtdecor en glanzend chroom
  • Verantwoord alternatief – minder grondstoffen, meer waarde

Extra tip van THO

Combineer deze vergaderset met een bijpassende Vitra side table of kast in hetzelfde Halifax eiken decor voor een uniforme, professionele uitstraling.


Vitra Visasoft vergaderset – circulair design met karakter.
Kies voor comfort, klasse en een duurzame inrichting van je vergaderruimte.

 

 

 

Specificaties

Merk THO
Artikelnummer 173744
Tweedehands Ruimtes

Bezorginformatie

De bezorging is gratis. Dit product komt boven het franco bedrag uit.

  • Meerdere artikelen in een order? In dit geval wordt 1x verzend- transportkosten geteld, te weten het grootste artikel. Bij online bestellingen rekent de webshop dit automatisch voor je uit.
  • Orders vanaf € 350,- exclusief 21% btw worden gratis geleverd achter de eerste drempel, begane grond.*
  • * = Garantie: op nieuwe artikelen geven we twee jaar garantie, op refurbished en tweedehands artikelen geven we 5 jaar garantie, met uitzondering van slijtage door gebruik.
  • * = Er zijn helaas enkele producten (bijv. stellingmateriaal en kluizen) welke niet franco (ook niet bij een orderwaarde vanaf € 350,- exclusief 21% btw) door THO geleverd kunnen worden. Ook bestaan er enkele afleverlocaties waar THO niet franco kan leveren, hier vallen onder andere de Waddeneilanden onder. Zie voor een uitgebreide beschrijving van de uitzonderingen: verzend- en transportkosten.
  • Goederen worden bij voorkeur door eigen THO bezorgdienst geleverd volgens het (route)schema, in goed overleg.
  • Kostenbewust kopen? Haal de bestelling zonder meerprijs af in één van de vestigingen (Terborg of Elst).
  • Kijk voor een volledig overzicht op: verzend- en transportkosten.
  • Bekijk onze nieuwe preventiedienst voor de behandeling van zitmeubilair met Reinasan.

De voordelen van THO

  • Gratis montage *
  • Gratis verzending vanaf € 350,- excl. btw *
  • tot 5 jaar garantie, wel zo prettig! *

Te bezichtigen in:

  • Terborg
  • Elst (op aanvraag)

Adviesgesprek?

Direct meer informatie over een complete (circulaire) inrichting? Maak een afspraak met een van onze adviseurs: 

Ruud Kettering

Verkoopleider

  • +31(0)315 760208
  • ruud.kettering@tho.nl
  • 10.000 producten op voorraad
  • Eenvoudig en snel bestellen
  • Garantie; 5 jaar op tweedehands producten*
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Afhalen in Terborg of Elst
  • Eigen bezorg- en montage dienst

Informatieaanvraag






* Verplichte velden

logo

Makkelijk en veilig betalen

Follow us

logo PSO

Vestiging Terborg

Ettensestraat 19
7061 AA Terborg

+31(0)315 325523
info@tho.nl


Openingstijden

Ma t/m vrij: 08.00 - 17.00 uur
* Zie Google voor feestdagen

Vestiging Elst

Nieuwe Aamsestraat 42A
6662 NJ Elst

+31(0)481 225009
info@tho.nl


Openingstijden

Maandag: 13:00 - 17:00 uur
Di t/m vrij: 10.00 - 17.00 uur

Donderdag 11 december 10:00 - 14:00 uur
* Zie Google voor feestdagen

Klantenservice

  • FAQ
  • Sleutels (bij)bestellen
  • Bureaustoel instellen
  • Arbo- NEN en NPR normeringen
  • Werken bij THO
  • Herken jouw bladdecor
  • Stofsoorten - dessins

Zakelijk

  • Lease
  • Opkoper kantoormeubilair
  • Projecten - referenties
  • Circulair inrichten
  • Refurbished Kantoormeubilair
  • Nieuws
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
logo JRNY