0315 - 325 523
  • Vestigingen
    • Vestiging Terborg

      Ettensestraat 19
      7061 AA Terborg

      +31(0)315 325523
    • Vestiging Elst

      Nieuwe Aamsestraat 42A
      6662 NJ Elst

      +31(0)481 225009
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Altijd gemonteerd afgeleverd*
  • Garantie tot 5 jaar
  • Grote voorraad
  • Trustpilot
logo
  • Over THO
    • Team
    • Vestigingen
    • Preventie
    • Hergebruik
    • Recycling
  • Opkoop
  • Contact
0
Winkelmand
0
Winkelmand
  • U heeft nog geen artikelen in uw winkelmand.

Account
0
Offerte
0
Offerte
  • U heeft nog geen artikelen op uw offerte.

  • Bureaus
    • Zit sta bureaus
    • Rechte bureaus
    • Hoekbureaus
    • Directiebureaus
    • Bureaubladen
    • Bureauonderstellen
    • Complete werkplekken
    • Toebehoren
  • Tafels
    • Vergadertafels
    • Zit sta vergadertafels
    • Kantinetafels
    • Statafels - Bartafels
    • Klaptafels
    • Bijzettafels
    • Tafelbladen
    • Tafelonderstellen
  • Zitmeubels
    • Bureaustoelen
    • Zit- stahulpen
    • Vergaderstoelen
    • Kantinestoelen
    • Werkstoelen
    • Barkrukken
    • Banken
    • Fauteuils
    • Toebehoren
    • Poefs
  • Kasten
    • Archiefkasten
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladekasten
    • Ladeblokken
    • Vitrinekasten
    • Lockers - garderobekasten
    • Kluizen en brandwerende kasten
    • Schoonmaakkasten
    • Toebehoren
  • Akoestiek
    • Bureau opzetwanden
    • Akoestische scheidingswanden
    • Akoestische wanddecoratie
    • Akoestische plafonddecoratie
    • Plantenbakken
    • Belcellen
    • Akoestisch overig
    • Niet akoestische scheidingswanden
    • Scheidingswand onderdelen
  • Magazijninrichting
    • Legbordstellingen
    • Grootvakstellingen
    • Palletstellingen
    • Draagarmstellingen
    • Werkbanken
    • Intern transport
    • Magazijnkasten
    • Magazijnbakken
    • Transportkratten
    • Gereedschap opslagsystemen
  • Overig
    • Kantooraccessoires
    • BHV
    • Presentatiemiddelen
    • Receptiebalies
    • Verlichting
    • Buitenmeubelen
    • Schoolmeubelen
    • Horeca
    • Woonmeubelen
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Upcycle
  • Ruimtes
    • Vergaderruimte
    • Werkplek
    • Ontvangst
Home > Tafels > Vergadertafels > Vergadertafel; blad robson eiken
Tweedehands
Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen

Vergadertafel; blad robson eiken

Staat
Tweedehands
Conditie
Voorraad
1 stuk(s)
Levertijd
5 werkdag(en)
625,00
excl. btw
756,25
incl. btw
Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen
Toegevoegd aan winkelmand.
€ 625,00
excl. btw
€ 756,25
incl. btw

Omschrijving

Vergadertafel; blad robson eiken

De vergadertafel 320×160 cm in robson eiken is gemaakt voor gesprekken die ertoe doen. Het royale blad biedt comfortabel plek aan 10–12 personen, terwijl het slanke 6-poots onderstel in wit voor stabiliteit en een lichte, open uitstraling zorgt. Melamine in robson eiken geeft een warme, houtlook afwerking die kras- en vlekbestendig is—praktisch voor dagelijks intensief gebruik.
Dankzij het 2-delige blad (25 mm) is de tafel eenvoudig te transporteren en te plaatsen, ook in locaties met liften of krappe doorgangen. De standaardhoogte van 75 cm sluit aan op moderne conferentiestoelen en zorgt voor ergonomisch prettig overleg, brainstorm of hybride meeting.
Bij THO geloven we in circulair inrichten. Deze tafel past perfect in een toekomstbestendig kantoor: onderhoudsvriendelijk, robuust en—waar mogelijk—te combineren met gereviseerde onderstellen of refurbished stoelen. Zo verlaag je de impact op grondstoffen zonder in te leveren op uitstraling of functionaliteit.

Specificaties

  • Afmetingen blad: 320×160 cm (b×d)
  • Hoogte: 75 cm
  • Bladmateriaal: Melamine, slijt- en krasbestendig
  • Decor/kleur blad: Robson eiken (houtlook)
  • Bladdikte: 25 mm
  • Bladopbouw: 2-delig (makkelijk te vervoeren/plaatsen)
  • Onderstel: 6-poot, zwaar uitgevoerd voor hoge stabiliteit
  • Kleur onderstel: Wit
  • Materiaal onderstel: Metaal (poedercoating)
  • Zitplaatsen: 10–12 personen (afhankelijk van stoelbreedte)
  • Randafwerking: Rechte, stootvaste ABS-band
  • Geschikt voor: Vergaderzaal, directiekamer, projectruimte, co-working

Waarom kiezen voor deze vergadertafel van THO?

  • Ruimtelijk ontwerp – royale 320×160 cm werkruimte voor 10–12 personen
  • Professionele uitstraling – robson eiken blad met wit onderstel past in elke kantoorstijl
  • Robuust en onderhoudsvriendelijk – melamine blad (25 mm) met stootvaste rand
  • Stabiel 6-poots frame – voelt solide, ook bij intensief gebruik
  • Circulair denken – te combineren met refurbished stoelen/onderstellen en bescherming voor langere levensduur
  • Praktisch in montage – 2-delig blad, dus makkelijker in lift en trapgat
  • Klaar voor hybride werken – ruim plaats voor conferencing, notities, laptops en bekabeling (optionele doorvoerdoppen)

Extra tip van THO

Werk je met vaste conferencing-oplossingen? Voeg direct kabeldoorvoeren en een onderbladse kabelgoot toe. Netter, veiliger én minder slijtage aan het blad. Onze monteurs plaatsen ze kosteloos op de juiste positie.

Ruimte voor ideeën. Circulair verantwoord.

Specificaties

Merk THO
Artikelnummer 173690
Tweedehands Vergadertafels

Bezorginformatie

De bezorging is gratis. Dit product komt boven het franco bedrag uit.

  • Meerdere artikelen in een order? In dit geval wordt 1x verzend- transportkosten geteld, te weten het grootste artikel. Bij online bestellingen rekent de webshop dit automatisch voor je uit.
  • Orders vanaf € 350,- exclusief 21% btw worden gratis geleverd achter de eerste drempel, begane grond.*
  • * = Garantie: op nieuwe artikelen geven we twee jaar garantie, op refurbished en tweedehands artikelen geven we 5 jaar garantie, met uitzondering van slijtage door gebruik.
  • * = Er zijn helaas enkele producten (bijv. stellingmateriaal en kluizen) welke niet franco (ook niet bij een orderwaarde vanaf € 350,- exclusief 21% btw) door THO geleverd kunnen worden. Ook bestaan er enkele afleverlocaties waar THO niet franco kan leveren, hier vallen onder andere de Waddeneilanden onder. Zie voor een uitgebreide beschrijving van de uitzonderingen: verzend- en transportkosten.
  • Goederen worden bij voorkeur door eigen THO bezorgdienst geleverd volgens het (route)schema, in goed overleg.
  • Kostenbewust kopen? Haal de bestelling zonder meerprijs af in één van de vestigingen (Terborg of Elst).
  • Kijk voor een volledig overzicht op: verzend- en transportkosten.
  • Bekijk onze nieuwe preventiedienst voor de behandeling van zitmeubilair met Reinasan.

De voordelen van THO

  • Gratis montage *
  • Gratis verzending vanaf € 350,- excl. btw *
  • tot 5 jaar garantie, wel zo prettig! *

Te bezichtigen in:

  • Terborg
  • Elst (op aanvraag)

Adviesgesprek?

Direct meer informatie over een complete (circulaire) inrichting? Maak een afspraak met een van onze adviseurs: 

Arno Lammers

Verkoopadviseur

  • +31(0)315 215055
  • arno.lammers@tho.nl
  • 10.000 producten op voorraad
  • Eenvoudig en snel bestellen
  • Garantie; 5 jaar op tweedehands producten*
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Afhalen in Terborg of Elst
  • Eigen bezorg- en montage dienst

Informatieaanvraag






* Verplichte velden

logo

Makkelijk en veilig betalen

Follow us

logo PSO

Vestiging Terborg

Ettensestraat 19
7061 AA Terborg

+31(0)315 325523
info@tho.nl


Openingstijden

Ma t/m vrij: 08.00 - 17.00 uur
* Zie Google voor feestdagen

Vestiging Elst

Nieuwe Aamsestraat 42A
6662 NJ Elst

+31(0)481 225009
info@tho.nl


Openingstijden

Maandag: 13:00 - 17:00 uur
Di t/m vrij: 10.00 - 17.00 uur
* Zie Google voor feestdagen

Klantenservice

  • FAQ
  • Sleutels (bij)bestellen
  • Bureaustoel instellen
  • Arbo- NEN en NPR normeringen
  • Werken bij THO
  • Herken jouw bladdecor
  • Stofsoorten - dessins

Zakelijk

  • Lease
  • Opkoper kantoormeubilair
  • Projecten - referenties
  • Circulair inrichten
  • Refurbished Kantoormeubilair
  • Nieuws
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
logo JRNY