0315 - 325 523
  • Vestigingen
    • Vestiging Terborg

      Ettensestraat 19
      7061 AA Terborg

      +31(0)315 325523
    • Vestiging Elst

      Nieuwe Aamsestraat 42A
      6662 NJ Elst

      +31(0)481 225009
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Altijd gemonteerd afgeleverd*
  • Garantie tot 5 jaar
  • Grote voorraad
  • Trustpilot
logo
  • Over THO
    • Team
    • Vestigingen
    • Preventie
    • Hergebruik
    • Recycling
  • Opkoop
  • Contact
0
Winkelmand
0
Winkelmand
  • U heeft nog geen artikelen in uw winkelmand.

Account
0
Offerte
0
Offerte
  • U heeft nog geen artikelen op uw offerte.

  • Bureaus
    • Zit sta bureaus
    • Rechte bureaus
    • Hoekbureaus
    • Directiebureaus
    • Bureaubladen
    • Bureauonderstellen
    • Complete werkplekken
    • Toebehoren
  • Tafels
    • Vergadertafels
    • Zit sta vergadertafels
    • Kantinetafels
    • Statafels - Bartafels
    • Klaptafels
    • Bijzettafels
    • Tafelbladen
    • Tafelonderstellen
  • Zitmeubels
    • Bureaustoelen
    • Zit- stahulpen
    • Vergaderstoelen
    • Kantinestoelen
    • Werkstoelen
    • Barkrukken
    • Banken
    • Fauteuils
    • Toebehoren
    • Poefs
  • Kasten
    • Archiefkasten
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladekasten
    • Ladeblokken
    • Vitrinekasten
    • Lockers - garderobekasten
    • Kluizen en brandwerende kasten
    • Schoonmaakkasten
    • Toebehoren
  • Akoestiek
    • Bureau opzetwanden
    • Akoestische scheidingswanden
    • Akoestische wanddecoratie
    • Akoestische plafonddecoratie
    • Plantenbakken
    • Belcellen
    • Akoestisch overig
    • Niet akoestische scheidingswanden
    • Scheidingswand onderdelen
  • Magazijninrichting
    • Legbordstellingen
    • Grootvakstellingen
    • Palletstellingen
    • Draagarmstellingen
    • Werkbanken
    • Intern transport
    • Magazijnkasten
    • Magazijnbakken
    • Transportkratten
    • Gereedschap opslagsystemen
  • Overig
    • Kantooraccessoires
    • BHV
    • Presentatiemiddelen
    • Receptiebalies
    • Verlichting
    • Buitenmeubelen
    • Schoolmeubelen
    • Horeca
    • Woonmeubelen
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Upcycle
  • Ruimtes
    • Vergaderruimte
    • Werkplek
    • Ontvangst
Home > Bureaus > Zit sta bureaus > Zit-sta bureau; Ahrend 500, werkblad Robson eiken
Tweedehands
Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen

Zit-sta bureau; Ahrend 500, werkblad Robson eiken

Staat
Tweedehands
Conditie
Voorraad
Op aanvraag
Levertijd
Op aanvraag
295,00
excl. btw
356,95
incl. btw
Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen

Niet online bestelbaar

Toegevoegd aan offerte.
Info aanvragen

Omschrijving

Zit-sta bureau; Ahrend 500, werkblad Robson eiken

 

De Ahrend 500 is een betrouwbare en stijlvolle klassieker binnen de wereld van professionele zit-sta bureaus. Dit model is ontworpen door Ahrend, het Nederlandse topmerk dat al decennialang bekendstaat om haar ergonomische design, vooruitstrevende engineering en duurzame kwaliteit. Met zijn tijdloze vormgeving, solide constructie en gebruiksvriendelijke bediening is de Ahrend 500 een favoriet binnen veel moderne kantooromgevingen.

Dankzij de elektrische hoogteverstelling beweeg je eenvoudig van zitten naar staan, waardoor je gedurende de dag meer dynamisch werkt. Goed voor concentratie, productiviteit en fysieke gezondheid. De royale afmeting van 160×80 cm biedt alle ruimte voor meerdere schermen, documenten of accessoires, zonder onrustig te ogen. Het melamine werkblad in Robson Eiken T537 geeft het bureau een warme, moderne uitstraling die past in zowel zakelijke als huiselijke werkplekken.

Bij THO geloven we in een circulaire toekomst. Daarom selecteren we Ahrend-bureaus op kwaliteit, technische staat en levensduur. Dit zit-sta bureau krijgt bij ons een volledige check, waardoor het bureau weer klaar is voor vele jaren verantwoord gebruik zonder onnodige verspilling van grondstoffen. Precies wat past bij onze missie: kantoormeubilair dat meegaat, in plaats van wordt weggegooid.

Duurzaam. Professioneel. En ontworpen voor dagelijks intensief gebruik.


Specificaties

  • Merk: Ahrend
  • Model: 500
  • Afmetingen: 160 × 80 cm (b × d)
  • Hoogteverstelling: Elektrisch verstelbaar
  • Hoogtebereik: 64–127 cm
  • Werkblad: Melamine
  • Decor/kleur: Robson Eiken T537
  • Bladdikte: 25 mm
  • Kabeldoorvoer: Ja, geïntegreerd
  • Onderstel: C-poot met justeerdoppen
  • Kleur onderstel: Aluminium
  • Materiaal: Metaal

Waarom kiezen voor de Ahrend 500 zit-sta bureau van THO?

  • Circulair & verantwoord – geselecteerd op kwaliteit en technische levensduur
  • Ergonomisch werken – eenvoudig elektrisch verstelbaar van zit- naar stahoogte
  • Ruim werkoppervlak – ideaal voor professioneel gebruik
  • Tijdloos design – warme Robson Eiken look gecombineerd met een strak aluminium onderstel
  • Betrouwbare Ahrend-kwaliteit – solide, duurzaam en ontworpen voor intensief dagelijks gebruik

Extra tip van THO

Combineer dit bureau met een ergonomische bureaustoel én een kabelmanagementset voor een opgeruimde, gezonde werkplek. We denken graag met je mee voor de beste circulaire kantooroplossing.


Stijlvol, elektrisch verstelbaar en volledig circulair voorbereid.
Met de Ahrend 500 kies je voor comfort, duurzaamheid en een toekomstbestendige werkplek.

 

 

Specificaties

Merk THO
Artikelnummer 173877
Tweedehands Zit sta bureaus

Bezorginformatie

De bezorgkosten van dit product bedragen € 85,00 excl. btw.

  • Meerdere artikelen in een order? In dit geval wordt 1x verzend- transportkosten geteld, te weten het grootste artikel. Bij online bestellingen rekent de webshop dit automatisch voor je uit.
  • Orders vanaf € 350,- exclusief 21% btw worden gratis geleverd achter de eerste drempel, begane grond.*
  • * = Garantie: op nieuwe artikelen geven we twee jaar garantie, op refurbished en tweedehands artikelen geven we 5 jaar garantie, met uitzondering van slijtage door gebruik.
  • * = Er zijn helaas enkele producten (bijv. stellingmateriaal en kluizen) welke niet franco (ook niet bij een orderwaarde vanaf € 350,- exclusief 21% btw) door THO geleverd kunnen worden. Ook bestaan er enkele afleverlocaties waar THO niet franco kan leveren, hier vallen onder andere de Waddeneilanden onder. Zie voor een uitgebreide beschrijving van de uitzonderingen: verzend- en transportkosten.
  • Goederen worden bij voorkeur door eigen THO bezorgdienst geleverd volgens het (route)schema, in goed overleg.
  • Kostenbewust kopen? Haal de bestelling zonder meerprijs af in één van de vestigingen (Terborg of Elst).
  • Kijk voor een volledig overzicht op: verzend- en transportkosten.
  • Bekijk onze nieuwe preventiedienst voor de behandeling van zitmeubilair met Reinasan.

De voordelen van THO

  • Gratis montage *
  • Gratis verzending vanaf € 350,- excl. btw *
  • tot 5 jaar garantie, wel zo prettig! *

Te bezichtigen in:

  • Terborg (op aanvraag)
  • Elst (op aanvraag)

Adviesgesprek?

Direct meer informatie over een complete (circulaire) inrichting? Maak een afspraak met een van onze adviseurs: 

Hans Lindenbergh

Vestigingsmanager Elst

  • +31(0)26 325 9898
  • hans.lindenbergh@tho.nl
  • 10.000 producten op voorraad
  • Eenvoudig en snel bestellen
  • Garantie; 5 jaar op tweedehands producten*
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Afhalen in Terborg of Elst
  • Eigen bezorg- en montage dienst

Informatieaanvraag






* Verplichte velden

logo

Makkelijk en veilig betalen

Follow us

logo PSO

Vestiging Terborg

Ettensestraat 19
7061 AA Terborg

+31(0)315 325523
info@tho.nl


Openingstijden

Ma t/m vrij: 08.00 - 17.00 uur
* Zie Google voor feestdagen

Vestiging Elst

Nieuwe Aamsestraat 42A
6662 NJ Elst

+31(0)481 225009
info@tho.nl


Openingstijden

Maandag: 13:00 - 17:00 uur
Di t/m vrij: 10.00 - 17.00 uur

Donderdag 11 december 10:00 - 14:00 uur
* Zie Google voor feestdagen

Klantenservice

  • FAQ
  • Sleutels (bij)bestellen
  • Bureaustoel instellen
  • Arbo- NEN en NPR normeringen
  • Werken bij THO
  • Herken jouw bladdecor
  • Stofsoorten - dessins

Zakelijk

  • Lease
  • Opkoper kantoormeubilair
  • Projecten - referenties
  • Circulair inrichten
  • Refurbished Kantoormeubilair
  • Nieuws
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
logo JRNY