0315 - 325 523
  • Vestigingen
    • Vestiging Terborg

      Ettensestraat 19
      7061 AA Terborg

      +31(0)315 325523
    • Vestiging Elst

      Nieuwe Aamsestraat 42A
      6662 NJ Elst

      +31(0)481 225009
  • Gratis bezorging vanaf € 350,- excl. btw*
  • Altijd gemonteerd afgeleverd*
  • Garantie tot 5 jaar
  • Grote voorraad
  • Trustpilot
logo
  • Over THO
    • Team
    • Vestigingen
    • Preventie
    • Hergebruik
    • Recycling
  • Opkoop
  • Contact
0
Winkelmand
0
Winkelmand
  • U heeft nog geen artikelen in uw winkelmand.

Account
0
Offerte
0
Offerte
  • U heeft nog geen artikelen op uw offerte.

Terug
  • Bureaus
    • Zit sta bureaus
    • Rechte bureaus
    • Hoekbureaus
    • Directiebureaus
    • Bureaubladen
    • Bureauonderstellen
    • Complete werkplekken
    • Toebehoren
  • Tafels
    • Vergadertafels
    • Zit sta vergadertafels
    • Kantinetafels
    • Statafels - Bartafels
    • Klaptafels
    • Bijzettafels
    • Tafelbladen
    • Tafelonderstellen
  • Zitmeubels
    • Bureaustoelen
    • Zit- stahulpen
    • Vergaderstoelen
    • Kantinestoelen
    • Werkstoelen
    • Barkrukken
    • Banken
    • Fauteuils
    • Toebehoren
  • Kasten
    • Archiefkasten
    • Draaideurkasten
    • Roldeurkasten
    • Schuifdeurkasten
    • Ladekasten
    • Ladeblokken
    • Vitrinekasten
    • Lockers - garderobekasten
    • Kluizen en brandwerende kasten
    • Schoonmaakkasten
    • Toebehoren
  • Scheidingswanden
    • Bureau opzetwanden
    • Akoestische scheidingswanden
    • Akoestische wanddecoratie
    • Akoestische plafonddecoratie
    • Akoestisch overig
    • Niet akoestische scheidingswanden
    • Scheidingswand onderdelen
    • Plantenbakken
  • Magazijninrichting
    • Legbordstellingen
    • Grootvakstellingen
    • Palletstellingen
    • Draagarmstellingen
    • Werkbanken
    • Intern transport
    • Magazijnkasten
    • Magazijnbakken
    • Transportkratten
    • Gereedschap opslagsystemen
  • Overig
    • Kantooraccessoires
    • BHV
    • Presentatiemiddelen
    • Receptiebalies
    • Verlichting
    • Buitenmeubelen
    • Schoolmeubelen
    • Horeca
    • Woonmeubelen
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Actie
  • Upcycle
  • Ruimtes
    • Vergaderruimte
    • Werkplek
    • Ontvangst
Home > Werken bij THO > Webshop Contentbeheerder

Vacature: Webshop contentbeheerder

THO is een vooraanstaande speler op de Nederlandse markt als het gaat om de verkoop van refurbished en tweedehands kantoormeubilair. Wij vinden het belangrijk om producten een tweede leven te geven en de volledige levenscyclus te benutten. Hierbij maken wij gebruik van onze expertise en vaardigheden, zodat onze klanten kunnen profiteren van duurzame en ergonomische producten.

Ons meubilair kopen wij in kleine en grote hoeveelheden in, waarna wij het in ons magazijn opknappen en grondig controleren op technische gebreken. Wij verzorgen alle reparaties intern, dus je kunt bij ons een interessante en gevarieerde baan verwachten. Wil jij ons team versterken en meewerken aan het leveren van duurzame kantoormeubelen aan onze klanten? Dit is je kans, want wij zijn momenteel op zoek naar een:

Webshop contentbeheerder

Fotograferen

Als onze collega's van de inkoopafdeling een mooie partij meubilair hebben ingekocht, wordt deze door ons opgehaald. Vervolgens controleren we alles zorgvuldig, maken we het schoon en knappen we het op waar nodig. Zodra het meubilair is goedgekeurd of gerenoveerd, is het aan jou om de producten zo snel mogelijk online te zetten. Want vanaf dan kunnen klanten de producten in onze webshop bekijken/kopen en weten je collega's van de verkoopafdeling dat er nieuwe voorraad is om te verkopen.

Samen met je collega's maak je op basis van de binnenkomende producten een keuze in welke volgorde je de producten op de foto gaat zetten. Vervolgens zorg je er samen met hen voor dat de producten klaargezet worden in de buurt van onze fotohoek, de plek waar jij de foto’s maakt. Je maakt professionele productfoto's en zoek je de specificaties van het product op. Zo is het bijvoorbeeld bij een BMA Axia bureaustoel belangrijk om te weten dat er niet alleen drie verschillende rughoogtes zijn, maar ook veel soorten mechanieken, kleuren en andere instelbare onderdelen. Het is voor klanten belangrijk dat ze weten welk type stoel ze kopen en voor ons is het belangrijk zodat wij een kloppende voorraad hebben.

Nadat je de producten op de foto hebt gezet en de juiste specificaties hebt genoteerd, zorg je ervoor dat ze netjes in ons voorraadmagazijn terechtkomen. Kortom, je bent verantwoordelijk voor het zorgvuldig documenteren van ons meubilair en het zorgen voor een goede presentatie in onze webshop, zodat klanten de beste productervaring hebben.

Wordt dit jouw fotohoek?

Mouwen opstropen

In de functie ben je onderdeel van de werkzaamheden die in het magazijn gedaan worden. Je wordt geholpen met het klaarzetten van de kantoormeubelen, maar je stroopt zelf de mouwen ook op. Een tafel of kast til je samen op de plek en je bent bereid je collega’s te helpen als zij ergens hulp bij nodig hebben.

Online zetten

Nadat je foto’s gemaakt hebt ga je ze online zetten. Dit doe je in ons ERP-pakket dat in directe verbinding staat met de website. De foto’s en technische specificaties als hoogte, diepte, mechanieken en andere specificaties die je hier invult worden direct voor de klant zichtbaar op de website. Je hebt bij deze werkzaamheden dan ook overleg met de afdelingen in- en verkoop om de exacte specificaties te achterhalen. Als laatste stap bepaal je, samen met afdeling verkoop, de verkoopprijs van het product.

Verbeteringen doorvoeren

Op dit moment is het proces dat onze producten afleggen, vanaf de binnenkomst tot het moment dat ze online en verkoopbaar zijn, een arbeidsintensief traject. We zijn echter van mening dat er veel verbeteringen mogelijk zijn om dit werk efficiënter te maken. We zijn dan ook op zoek naar iemand die ons kan helpen bij het vinden van oplossingen en we zullen je hierbij ondersteunen.
Het is een mooie functie om in korte tijd de vele producten die wij verkopen en de werking van onze organisatie te leren kennen.

Jij bent:

  • Handig met computers, je bent snel in staat de geheimen van een ERP te achterhalen;
  • In staat om kritisch te kijken naar het proces en ziet snel mogelijke verbeteringen;
  • Een zelfstarter, je hebt geen begeleiding nodig die je zegt wat je exact moet doen
  • Secuur: we verwachten kwaliteit en uniformiteit in de werkzaamheden. Voor jou is dit geen uitdaging maar een manier van werken
  • Vrolijk: we zijn een gezellig team en zijn trots op wat we doen!

Het bruto maandsalaris bij een fulltime dienstverband ligt tussen de €2.500 en €3.000.

Solliciteren of vragen?

Stuur jouw sollicitatie en CV naar Bastiaan Vriezen: b.vriezen@tho.nl 

Vragen? Bel Bastiaan: +31(0)315 760210

 

  • Webshop Contentbeheerder
  • Verkoopadviseur Duurzame Kantoorinrichting
Trustpilot

logo

Makkelijk en veilig betalen

Follow us

Contact

Vestiging Terborg
Ettensestraat 19
7061 AA Terborg
+31(0)315 325523

Vestiging Elst
Nieuwe Aamsestraat 42A
6662 NJ Elst
+31(0)481 225009

Klantenservice

  • FAQ
  • Herken uw bladdecor
  • Herken uw palletstelling
  • Standaard bladvormen
  • Stofferen - herstofferen
  • Stofsoorten - dessins
  • Sleutels (bij)bestellen
  • Bureaustoel instellen
  • Arbo- NEN en NPR normeringen
  • Akoestiek op de werkplek
  • Werken bij THO

Direct naar

Terug
  • Bureaus
  • Tafels
  • Zitmeubels
  • Kasten
  • Scheidingswanden
  • Magazijninrichting
  • Overig
  • Merken
    • Ahrend
    • Artifort
    • Aspa
    • BMA
    • Comforto
    • Dauphin
    • Gispen
    • Kembo
    • Kinnarps
    • Vitra
  • Actie
  • Upcycle
  • Ruimtes

Zakelijk

  • Lease
  • Opkoper kantoormeubilair
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
  • Projecten - referenties
  • Circulair inrichten
  • Refurbished Kantoormeubilair
  • Nieuws

Assortiment

  • Meubelen voor de thuiswerkplek
  • Ergonomisch kantoormeubilair
  • Tweedehands kantoormeubelen
  • Ahrend kantoormeubelen
  • Kantoormeubelen in de buurt
  • Kantoorstoelen
  • Tweedehands archiefkasten
  • Tweedehands bureaustoelen
  • Tweedehands kantinestoelen
  • Tweedehands bureaus
  • Reinasan
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Inkoopvoorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Verwerkersovereenkomst
  • Cookieverklaring
  • Cookie-instellingen
website by
logo JRNY